8 תשובות
כן
כן , כל אחד ומה שהוא אוהב :)
כן
איפה הבעיה בה? :)
היא סבבה
מבחינה כללית כמובן שכן! אני, ואני בטוח שעוד הרבה אנשים בארץ מכבדים את הקהילה הגאה וזה בסדר גמור! 3>
אך מבחינה של תמונת פרופיל בסטיפס לא כ"כ...
זה לא בגלל שאתן לסביות אלא בגלל שאתן מתנשקים/ idk how to say it i did an alia from uganda ויש פה ילדים בגילאים קטנים יותר ואפילו אם זוג רגיל- לא לסביות מתנשק אני חושב שזה לא מתאים לכאן.
אני בחיים לא אהיה הומופוב או whatever אבל זו דעתי ואני תומך בה.
אני עד כדי כך חננה.
אך מבחינה של תמונת פרופיל בסטיפס לא כ"כ...
זה לא בגלל שאתן לסביות אלא בגלל שאתן מתנשקים/ idk how to say it i did an alia from uganda ויש פה ילדים בגילאים קטנים יותר ואפילו אם זוג רגיל- לא לסביות מתנשק אני חושב שזה לא מתאים לכאן.
אני בחיים לא אהיה הומופוב או whatever אבל זו דעתי ואני תומך בה.
אני עד כדי כך חננה.
^אם יש פה ילדים קטנים יותר זה על אחריותם בלבד
ומה הבעיה שזה זוג לסביות? זה זוג רגיל לגמרי :)
ומה הבעיה שזה זוג לסביות? זה זוג רגיל לגמרי :)
שואל השאלה:
נאא הכל טוב כולה זוג לסביות שמתנשקות אפשר לחשוב... היום ילדים יודעים מודעים להכל... חוץ מי זה אם אני לא טועה כניסת האתר היא מגיל 13 או 14 ומעלה... מי שנמצא פה מתחת זה על אחריותו בלבד.
נאא הכל טוב כולה זוג לסביות שמתנשקות אפשר לחשוב... היום ילדים יודעים מודעים להכל... חוץ מי זה אם אני לא טועה כניסת האתר היא מגיל 13 או 14 ומעלה... מי שנמצא פה מתחת זה על אחריותו בלבד.
באותו הנושא: