2 תשובות
תשאלי חברות
אני כשסיימתי חטיבה לבשתי שמלה שחורה פשוטה כזאת
אני כשסיימתי חטיבה לבשתי שמלה שחורה פשוטה כזאת
תשאלי את המורה מה הולך להיות הסגנון של הערב ואיך את אמורה להתלבש..
באותו הנושא: