7 תשובות
לא הייתי חושבת כלום
אבל אם את מתביישת בזה
אז למה שלא תסירי את הנקודה?
אבל אם את מתביישת בזה
אז למה שלא תסירי את הנקודה?
שואל השאלה:
אני רוצה אבל כרגע אני בצבא אז זה תהליך ארוך. אני אתחיל אותו עוד מעט
אני רוצה אבל כרגע אני בצבא אז זה תהליך ארוך. אני אתחיל אותו עוד מעט
שואל השאלה:
שמים לב היא די גדולה
שמים לב היא די גדולה
בצבא זה הכי טוב
ככה את תקבלי גם שבוע גימלים
ככה את תקבלי גם שבוע גימלים
גם לי יש...
הגיוניי שהפלסטר ירד לך במים...
גם לי יש נקודת חן דיי מביכה אבל ברגל.. אז סוג של מצטרפת לשאלה
גם לי יש נקודת חן דיי מביכה אבל ברגל.. אז סוג של מצטרפת לשאלה
אנונימית
אני חושבת שיש לך במה להתבייש אבל אם זה ממש מציק לך אפשר להוריד את זה