14 תשובות
כן..
כן אבל זה לא נכון כי תמיד אוהבים אותך
בטח... גיל ההתבגרות
יש לי חבר ואני מרגישה ככה
אני יכולה להיות מוקפת באנשים ולהרגיש כל כך לבד
זאת פשוט הרגשה של בדידות
כן
יותר מדי פעמים
תמיד
כן, הרבה פעמים.
זה עדיין קורה לפעמים.
אני מנסה כמה שיותר לא לחשוב ככה אבל לפעמים פשוט לא מצליחה להיפטר מהמחשבות האלו.