13 תשובות
אכן
שואל השאלה:
ויש סיבה?-
אנונימי
כן, הוא פשוט ענה לי בצורה ממש קרה כל פעם בלי סיבה למרות שהייתי הכי נחמדה בעולם
יותר מאחד :(
כן בגלל דעותי לא פעם הרגשתי ששונאים אותי הייתה תקופה שאנונימית אחת הייתה משום מקום כותבת לי דברים פוגענים אבל היא לא כזאת חכמה כי דיווחתי עליה עד שהיא נעלמה
לא יודעת אם הם שונאים אותי אבל אני בטוח מעצבנת אותם
כן ולא עשיתי כלום שתמות
חחח לא פעם.