אוקיי אז אני ממש בבעיה ואני אשמח עם תוכלו לעזור לי
אז יש לי ידיד ממש טוב שהיום פרק לי מה שישב לו על הלב וזה היה דיי הרבה ואני לא ממש ידעתי מה לומר לו הוא סופר עצלן ואין לו שום תחבריבים או כוח רצון כול דבר שהוא מתחיל הוא מפסיק מעצלנות וזה גורם לו להרגיש ממש עלוב וחסר יכולות ופשוט מיותר ומוריד לו את כול הביטחון העצמי ואני רוצה לומר לו אז אתה פשוט צריך להתמקד במשהו ולא לוותר ולהחליט להדבר במטרה אבל כול פעם שניסיתי לומר את זה זה עוד יותר חיזק לו את התחושות כי הוא מרגיש שהוא לא יכול וזה סתם מבאס אותו יותר ואני לא יודעת מה אני כן יכולה לומר שיעזור ולא יוריד לו את הביטחון יותר
27 בינואר 2021, 06:32
תשובה אחת
תציעי לו את להיות איתו ואם הוא מצליח לפחות כמה פעמים את תתני לו משהו שירצה אולי יעזור