6 תשובות
כן..
לא כדאי לקחת אם את לא תריכה
כן אבל אז בא המאנץ אחרי שנגמרת ההשפעה
לחלק לא לכולם, לכל אחד זה שונה.
אף אחד לא יכול להגיד לך כן כי זה לא נכון, אלא אם כן את מתכוונת בכללי אז כן ברור, אבל לא לכל אחד, יש הרבה שזה לא משפיע עליהם חוץ ממה שזה אמור להשפיע ויש כאלה שיכול לפתח תת משקל או ההפך או דיכאון או לבהות הרבה ולחשוב יתר על המידה.
I:
אחרי שתיגמר ההשפעה יבוא לך מאנצ גדול

אל.
כן