9 תשובות
אם אבא שלך רופא הוא אמור לדעת כמה גרם צריך
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא רושם ריטלין לאנשים
ואני לא אובחנתי עם הפרעות קשב גם
הוא לא רושם ריטלין לאנשים
ואני לא אובחנתי עם הפרעות קשב גם
אנונימית
לכול אחד זה שונה ולגבי השאלה השנייה אז שמעתי על כאלה שזה מדכא להם אבל לא בטוחה שזה מדכא לכולם
כל אחד צריך גרם שונה תלוי מה הרמה של הקשר וריכוז
ולי זה דיכא ברמות מטורפות הייתה תקופה שירדתי איזה 7 קילו
ולי זה דיכא ברמות מטורפות הייתה תקופה שירדתי איזה 7 קילו
שואל השאלה:
באסה אני לא רוצה לרדת
באסה אני לא רוצה לרדת
אנונימית
אם את לא צריכה באמת אל תקחי זה לא כל כך הכרחי
אני הפסקתי לקחת לפני שנתיים ולמדתי להתרכז לבד ואני עכשיו ממש אחלה
אני הפסקתי לקחת לפני שנתיים ולמדתי להתרכז לבד ואני עכשיו ממש אחלה
כיאילו זה הכרחי למי שצריך כמובן.
אבל אפשר גם בלי
אבל אפשר גם בלי
זה מדכא תיאבון, וגורם למלא בעיות, לא ממליץ לקחת סמים שמשפיעים על המוח
אין שום דרך לדעת. ריטלין הוא לא תרופה שהגוף באמת צריך, הוא רק סם מרץ. זה כמו לשאול "איך יודעים כמה קוקאין צריך"?
באותו הנושא: