13 תשובות
אולי רק הצורה שלו אבל בכללי אני שונאת כל חלק בי , שמחה לשמוע שאת אוהבת את עצמך!
כל הכבוד זה חשוב
אהי מרגישה בנוח רק כשאני עם בגדים
לא. שונאת את הגוף שלי והדבר היחיד שגורם לי להרגיש בנוח זה בגדים ענקיים.
אני נראת פאקינג טוב
(יצאתי שוויצרית אבל תתמודדו)
הכי כיף לרקוד בחדר שלך עם חולצה ותחתונים
ובכללי פשוט להשתדל לא להשוות את עצמך בחיים לגוף של מישהי אחרת וכל יום להסתכל במראה ותגידי לעצמך כמה את יפה וכמה את שווה ברמות
גם אם אין לך ביטחון תמיד תזייפי את זה עד שיהיה לך
אני אוהבת ללכת כמו בילי עם חולצות גדולות ואז גם אחרים לא יכולים להעיר על גוף שהם לא יודעים איך הוא נראה לולל
אני לא אוהבת את שלי אבל אני שמחה בשבילךך
גם אני מרגישה לרוב בנוח עם הגוף שלי פשוט אל תשווי את עצמך אף פעםם לאף אחת אחרת ואל תתרכזי כל היום רק בלהסתכל במראה ולנתח כל פרט בגוף שלך כי בסוף את תתמקדי רק בדברים שאת פחות אוהבת(אני לא אומרת שזה רע להסתכל במראה ולאוהב את עצמך והכל)
אנונימית
שמחה בשבילך ממש אל תאבדי את זה:) זה ממש לא מובן מאליו כי אני שונאת כל חלק בי אבל אני שמחה בשבילך
מה זה הדילוג פרחים הזה יא מגעילה
שואל השאלה:
התשובות האחרות היו יותר טובוצ
fuck you bitch
שואל השאלה:
טוב