10 תשובות
מסכים
בילי אייליש היא ההתגלמות של תרבות המיינסטרים
אני אומר את מה שאני חושב
שואל השאלה:
מסכימה עם זה^
אנונימית
תכלס שמעי זה הגיוני
אנשים שאוהבים אותה יגנו עליה בכל מחיר
אנונימית
לא חייב מוזיקה טובה
כמה לחישות למיקרופון וזהו
אפשר לקרוא לה פשוט
הלוחשת למיקרופון
שואל השאלה:
אני לא מתחברת אלייה
יש לי בעיה עם זמרים שאסור להגיד עליהם שום דבר רע
אנונימית
חחח מה יש עם השאלות על בילי לאחרונה
ולא מרגישה ככה..
אני חושבת שזה נכון לגבי כל אמן/ית מיינסטרימי שיש לו הרבה מעריצים ומעריצות.
ואני חושבת שכל עוד את מביעה ביקורת בצורה עניינית ומכבדת, לרוב לא תותקפי. אלא אם כן מדובר בילדים קטנים.. לכי תתווכחי איתם..

ובאמת מה נסגר עם השאלות על בילי אייליש לאחרונה??
ככה זה לדבר עם אנשים שמעריצים מפורסמים
מתעלמים מכל התמונה ומתייחסים למה שהם אוהבים ומרוצים ממנו.
הייתי אחת כזאת