10 תשובות
אני בדיוק אותו דבר
אני דווקא נהנת מהכלום הזה
לגמריי .. גם אני .. אני כבר לא מוצאת תעסוקה ואני יוצאת פה ושם אבל גם לשבת בלי מעש זה משעמם
שואל השאלה:
אני גם נהניתי בהתחלה אבל נמאס לי ממש
לא עשיתי החודש שום דבר .
הייתי בבית כל היום תקועה במיטה רואה סדרות ,יצאתי אולי פעמים לזרוק זבל לא יותר מזה.
אני:
כל כך אני):
כן
בגלל שזה נכון אני באמת לא עושה כלום
אבל פשוט אין לי כוח לכלום