התחברות
הרשמה
אני לא צריכה פסיכולוג או טיפול (הייתי וזה רק עשה לי רע) אני מרגישה שאני חוזרת לתקופה אפלה שהייתה אצלי ששנאתי את עצמי
מאוד ורציתי להיעלם ואני לא רוצה להרגיש ככה איך להתחיל להרגיש טוב עם עצמי ??
5 במאי 2021, 19:41
פסיכולוגיה
טיפול פסיכולוגי
פסיכולוגים
טיפולים
חרדות
תשובה אחת
תעשי דברים שעושים לך טוב ותהיי בגישה חיובית תמיד:) אני מציעה לך לשמוע מוזיקה זה ממש משפר את המצב רוח
ת
תאירושש
באותו הנושא:
איך להגיד לאמא שלי שאני צריכה טיפול פסיכולוגי?
טיפול עצמי ללא פסיכולוג - יש דרך שבה אדם יוכל לטפל עצמו בלי פסיכולוג?
אני בטיפול פסיכולוגי וחושבת שאני צריכה גם פסיכיאטרי.וההורים שלי לא מוכנים,איך לשכנע?
אני צריכה טיפול פסיכולוגי?
אם יש לי מחשבות מזוכיסטיות על עצמי ואני בטיפול פסיכולוגי אני צריכה לספר לפסיכולוג שלי על זה?
אני מרגישה שאני צריכה טיפול פסיכולוגי
מה דעתכם: פסיכולוגים, הולכים לטיפול פסיכולוגי?
מה ההבדל בין טיפול פסיכולוגי לטיפול פסיכיאטרי?
אם הייתי בעבר בטיפול פסיכולוגי אני צריכה להראות מסמך על זה בצו הראשון?
שאלה לכאלה שהיו בטיפול פסיכולוגי או עדיין בטיפול פסיכולוגי יוצא לכם/ן לבכות מול הפסיכולוג או הפסיכולוגית ואיך אתם
איך לומר להורים שאני צריכה פסיכולוג בלי לומר להם שאני צריכה פסיכולוג