4 תשובות
כדאי לך ללכת לפסיכולוג, תמיד יכול לעזור.
נראה שכדאי באמת לפנות לפסיכותרפיה אם קשה לך נפשית להתמודד עם החוויות האלה.
שואל השאלה:
גם נכון המחלה הייתה צריכה לעבור רק לאחד מאיתנו וזה עבר לשנינו למרות שהרופאים אמרו שלא יהיה סיכוי שזה יקרה. ואנחנן ארבע אחים
אנונימית
אני חושבת שזה יכול ממש לעזור תמיד כיף שיש עם מי לדבר
אנונימית