9 תשובות
כן! חיים פעם אחת בסטי
אה אוי חשבתי שאלת אם לשאול אותו
תגיבי לו על סטורי ואז תתחילו שיחה ואם הוא לא מעלה כלום אש לא יודעת
שואל השאלה:
אבל אין לו בטורי
אנונימית
שואל השאלה:
סטורי עכשיו לא נראלי שהוא מעלה הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה רק איזה משפט
אנונימית
היי, מה קורה?
ואז הוא שואל גם...
תכתבי לו היי, ראיתי שאתה beth מסטיפס ושתדע שאתה חתיך.
אני בטוח שזה יחמם לו את הלב (:
לכי על זה בסטי
אנונימי