9 תשובות
כן! חיים פעם אחת בסטי
אה אוי חשבתי שאלת אם לשאול אותו
תגיבי לו על סטורי ואז תתחילו שיחה ואם הוא לא מעלה כלום אש לא יודעת
שואל השאלה:
אבל אין לו בטורי
אבל אין לו בטורי
אנונימית
שואל השאלה:
סטורי עכשיו לא נראלי שהוא מעלה הרבה
סטורי עכשיו לא נראלי שהוא מעלה הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה רק איזה משפט
סבבה רק איזה משפט
אנונימית
היי, מה קורה?
ואז הוא שואל גם...
ואז הוא שואל גם...
תכתבי לו היי, ראיתי שאתה beth מסטיפס ושתדע שאתה חתיך.
אני בטוח שזה יחמם לו את הלב (:
אני בטוח שזה יחמם לו את הלב (:
לכי על זה בסטי
אנונימי
באותו הנושא: