התחברות
הרשמה
בנים, לפעמים אם אני רואה נגיד באינסטה מישהו חתיך ושהוא הטעם שלי...
אז אני מתחילה איתו כי אני כותבת לו היי ואני לא מחכה שהוא יבוא ויתחיל איתי מה אתם חושבים על זה ואם זה נכון לעשות את זה?
31 ביולי 2020, 10:18
אינסטגרם
חתיכים
2 תשובות
כן מי אמר שבנות לא יכולות להתחיל עם בנים
Beamer Boy
100%
לכי על זה לגמרי
L
LifeIsShortKillMe
באותו הנושא:
אם נגיד מישהו מתחיל איתי באינסטה
יש לי מלא פרסומות בטלפון נגיד שאני באינסטה אז קופץ לי פרסומות מה לעשות?
איך עושים באינסטה נו שלפעמים רושם למעלה בקטן לבן בלוג אישי דמות ציבורית איך עושים?
רואים צילום מסך בסטורי באינסטה?
מה רושמים לבן אדם שלא מכירים באינסטה בפעם הראשונה(ורוצים להכיר)?
חוסמת מישהו באינסטה הוא רואה שחסמתי?
אם אני נכנסת הרבה פעמים לפרופיל של מישהו באינסטה הוא רואה אותי בהצעות לחברים?
אפליקציה לאייפון שאפשר לשמוע איתה שירים ולהיות באינסטה נגיד?
אם נגיד שלחו לי תמונה באינסטה או בסנאפ
נגיד ומישהו הגיב לי באינסטה וחסם אותי, נמחקו התגובות שלו, למה?
איך קוראים לטפליקציה שעורכים איתה תמונות לאינסטה שנגיד בצדדים לא בפוקוס או יש לבן