2 תשובות
שואל השאלה:
קודם כל תמיד תרגול זה טוב... והסיפורים אותם הסיפורים
גם אני לומד עם הספר.. וזה לא כל כך יעזור לך כי המבחנים דיי שונים אצל כל מורה ומורה.. וגם תתי הנושאים שונים לפעמים.. ואין כזה דבר של מבחן 5 יחידות בכתה ט' את כנראה רק לומדת למשיך ולהרחיב את מקצוע האנגלית ל5-4 יחידות
באותו הנושא: