4 תשובות
למי אכפת
כל עוד זה לא נוגע לי זה לא מזיז לי
ותתעסק בחיים שלך
כי זה לא גזענות נגד חרדים זה בגלל שאתה לא אשכנזי וכן זה קורה גם לשאר העדות
אנונימית
עצוב מאוד
בתור חרדית אומרת שזה עצוב ואין לי מה לומר ואני עוד חרדית אבל מתחזקת מבית דתי אז תחשוב מה איתי חחח
יש דברים טובים ופחות טובים באוכחוסייה הזו
כמו בכל מקום

בעזרת ה' שיהיה טוב ושהם ימצאו את המקום שהכי תואם להם והם יממשו את הכוח שלהן לטוב
אנונימית
חבל שזה ככה
אני מכירה את זה וסיפורים כאלה וזה באמת חבל שזה ככה וסמינרים לא מקבלים בנות רק כי הן ספרדיות
זה מאוד קשה
אנונימית