4 תשובות
שואל השאלה:
אבל ההורים שלי אמרו לשלוח הןדעה
ולא הייתי ככ מעורבת
אבל ההורים שלי אמרו לשלוח הןדעה
ולא הייתי ככ מעורבת
אנונימית
שואל השאלה:
טוב שלחתי ביי
טוב שלחתי ביי
אנונימית
גם מספיק פשוט לצאת בלי לומר כלום זה מה שאני לרוב עושה
תלוי כמה היית מעורבת שם
באותו הנושא: