5 תשובות
אין לי אחים אני חופשיהה מי ריבים
אנונימית
יש לי אח אחד קטן ממני בשנה בערך ואנחנו בקשר מאוד טוב
אני מדברת איתו המון
אנחנו באותו ראש
אני והאחיות שלי בקשר מצוין, אם אח שלי אני לא מדבר כי הוא מדבר רק אם חברה שלו 24/7 (יש לי 4 אחיות ואח אחד)
אח אחד קטן ממני בכמעט שלוש שנים, אנחנו מסתדרים ממש סבבה
אחד שני קטן ממני בשבע שנים שאני כל הזמן רבה איתו ואנחנו מתנגחים מלא כי הוא מעצבן
יש לי אחות גדולה, אני בת 18 והיא בת 23 והקשר שלנו עבר עליות ומורדות פה ושם, ופעם היו יותר ריבים אבל אנחנו תמיד תומכות אחת בשנייה ועכשיו אנחנו בקשר הרבה יותר טוב