8 תשובות
הוא מעולה
קמתי לשמוע אותו והייתי בשוק (שהוא יצא)
קמתי לשמוע אותו והייתי בשוק (שהוא יצא)
הוא ממש טוב אבל לא הכי טוב שלה
הוא מדהים
הוא דיי טוב אבל הסיבה שלא אוהבים אותו כי אין בו להיטים, אבל יש בו שירים מדהימים.
מה שכן אני גם חושב שהוא לא בין ההכי טובים שלה כי באלבומים הקודמים שלה היה לה שירים כמו ברייק פרי!!!! סייד טו סייד, אינטו יו, 7 רינגס שהם מדהימים רצח
מה שכן אני גם חושב שהוא לא בין ההכי טובים שלה כי באלבומים הקודמים שלה היה לה שירים כמו ברייק פרי!!!! סייד טו סייד, אינטו יו, 7 רינגס שהם מדהימים רצח
אנונימי
זה בסדר אבל פחות התחברתי לחלק מהשירים שלה אבל נגיד מיי הייר זה אחד ההכי טובים שלה אבל בכללי היו לה אלבומים יותר טובים כמו ת'נק יו נקסט ודנג'רוס וומן
שואל השאלה:
אני אוהב את הכלל אבל thank u, next אלבום מטורף
אני אוהב את הכלל אבל thank u, next אלבום מטורף
אנונימי
באמת ש thank u, next הכי טוב שלה!
בעיניי sweetener & yours truly הכי טובים והמועדפים עלי
באותו הנושא: