8 תשובות
הוא מעולה
קמתי לשמוע אותו והייתי בשוק (שהוא יצא)
Snt
הוא ממש טוב אבל לא הכי טוב שלה
הוא דיי טוב אבל הסיבה שלא אוהבים אותו כי אין בו להיטים, אבל יש בו שירים מדהימים.
מה שכן אני גם חושב שהוא לא בין ההכי טובים שלה כי באלבומים הקודמים שלה היה לה שירים כמו ברייק פרי!!!! סייד טו סייד, אינטו יו, 7 רינגס שהם מדהימים רצח
אנונימי
זה בסדר אבל פחות התחברתי לחלק מהשירים שלה אבל נגיד מיי הייר זה אחד ההכי טובים שלה אבל בכללי היו לה אלבומים יותר טובים כמו ת'נק יו נקסט ודנג'רוס וומן
שואל השאלה:
אני אוהב את הכלל אבל thank u, next אלבום מטורף
אנונימי
באמת ש thank u, next הכי טוב שלה!
בעיניי sweetener & yours truly הכי טובים והמועדפים עלי
Snt