6 תשובות
שואל השאלה:
כנל לכל התגובות
כנל לכל התגובות
כי זה סגנון אחר, עד עכשיו היא שרה פופ. זה אלבום r&b הראשון שלה.
בעיקרון אני הרבה יותר בן אדם של r&b משל פופ.. היו כמה שירים שהצלחתי להתחבר, לרובם לא
אבל אני אוהבת את הניסיון לעשות משהו חדש.. לא יודעת, זה אמיץ כזה. אני חושבת שכרגע הוא הרבה פחות מצליח ואהוב מהקודמים
בעיקרון אני הרבה יותר בן אדם של r&b משל פופ.. היו כמה שירים שהצלחתי להתחבר, לרובם לא
אבל אני אוהבת את הניסיון לעשות משהו חדש.. לא יודעת, זה אמיץ כזה. אני חושבת שכרגע הוא הרבה פחות מצליח ואהוב מהקודמים
לפי דעתי זה אלבום טוב, פחות טוב מטנקיו נקסט אבל אלבום ממש טוב והוא כבר שבר שיאים אז הוא ממש מצליח
אני אהבתי..היא מנסה סגנונות חדשים וזה מייחד אותה משאר הזמרים...אני ממש אהבתי את הסגנון של האלבום
נחמד
לא אהבתי
באותו הנושא: