10 תשובות
חח מה זו אחלה קומה
לא זה קומה סבבה יחסית. בהצלחה
בית חדש הואישן
לא
אחלה קומה אין מה להתלונן
Ta_
שואל השאלה:
אתה באמת חושבים ככה?
קומה 2 זה כמו ברצפה
אני ישב במרפסץ כל העולם יסתכל וישמע
אנונימית
סתמי
זה סבבה לגמרי, בכל קומה שתהיי שומעים, הכול טוב.
שואל השאלה:
מה סתמי? .-.
אנונימית
^סתום. אתה לא עוזר איכשהו אז סתום
אנונימית
זה לא קשור. אתה יכול להסביר לה את המצב בצורה מכבדת, לכתוב "ילדה אהבלה" יכול רק לפגוע.
צריך להוקיר תודה על כל דבר, ועדיין יש דרך להסביר דברים. בעיקר כשאתה לא מכיר אותה ולא יודע אם היא תיפגע מזה.
אנונימית