4 תשובות
אני מתה על בלינצ'ס עם בשר, אין על אוכל רוסי (;
אני:) זה המאכל הרוסי הכי טעים בעולם ;) (חוץ ממרק כמובן)
אני d:
אני אוהבת את זה אין על זה זה טעים רצח בישבילי (:
אני.