3 תשובות
פרפרים בבטן
אנונימי
ולא למכנס? אני אהיה מהופנט
אני יודעת שאני לא בן, אבל תקשיבי מה אני עושה כשנוצר לי eye contact מוזר כזה עם מישהו- אני אוטומטית זורקת איזושהי מחמאה. לא רק לבנים, בכללי. תאמיני לי, זה גורם לאנשים להרגיש ממש טוב אפילו שזה מביך לרגע, וזה יגרום גם לך להרגיש טוב (:
אבל אם שאלת בקטע רומנטי או משהו אז אני יכולה להעיד על עצמי שזה לא עושה לי כלום, גם אם זה מישהו שאני מרגישה אליו משהו.
אבל אם שאלת בקטע רומנטי או משהו אז אני יכולה להעיד על עצמי שזה לא עושה לי כלום, גם אם זה מישהו שאני מרגישה אליו משהו.
באותו הנושא: