3 תשובות
פרפרים בבטן
אנונימי
ולא למכנס? אני אהיה מהופנט
אני יודעת שאני לא בן, אבל תקשיבי מה אני עושה כשנוצר לי eye contact מוזר כזה עם מישהו- אני אוטומטית זורקת איזושהי מחמאה. לא רק לבנים, בכללי. תאמיני לי, זה גורם לאנשים להרגיש ממש טוב אפילו שזה מביך לרגע, וזה יגרום גם לך להרגיש טוב (:
אבל אם שאלת בקטע רומנטי או משהו אז אני יכולה להעיד על עצמי שזה לא עושה לי כלום, גם אם זה מישהו שאני מרגישה אליו משהו.