13 תשובות
לא הבנתי חצי ממה שכתבת אם הבנתי נכון אז אני מעדיף גם ככה טבעי
כנראה קצת אקנא בה
קנאה
מה יש להרגיש
אני אגיד שהיא יפה
כלום
אני חושבתש אני נראית סביר אז אין לי מה לקנא או משהו
חחח מה זה עיניים ארוכות ואיילינר טבעי ?
אף פעם לא שמעתי על זה
הכי טוב אני לא אוהב מייקאפ במיוחד לא אודם זה לא טבעי
בואי נצא מנקודת הנחה שרוב האנשים מעולם לא נתקלו בכזו תופעה וכנראה גם לא ייתקלו. אנשים שמושלמים גם בלי איפור זה ממש חריג.
אם בכל זאת אפגוש מישהי כזאת (אני אוודא לפני כן עם מסיר איפור שבאמת אין עליה כלום) מסתבר שאקנא בה.
אנונימית
לדעתי פשוט ארגיש רע עם עצמי אבל זה יעבור לי מהר
דרך אגב יפה או לא אני מעדיף בלי איפור
אני ארגיש שהיא יפה?
-איך אני אמורה להרגיש?-
*אני מעדיפה שלא להתאפר..*
thv
שהיא עפה על עצמה
קנאה: (