5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה אני אנסה
אוקיי תודה אני אנסה
אנונימית
בכיף בסטי
לא לא, אני מבינה אותך והשיטה הזאת של הלדחוף ידיים לגרון זה באמת דוחה.
אני תמיד לוחצת על הבטן ועושה כזאת תנועה של הקאה וזה פשוט יוצא
אני תמיד לוחצת על הבטן ועושה כזאת תנועה של הקאה וזה פשוט יוצא
שואל השאלה:
אז איך? אני לא רוצה לדחוף לי ידיים לתוך הפה
אז איך? אני לא רוצה לדחוף לי ידיים לתוך הפה
אנונימית
פשוט תקיאי, את תרגישי משוחררת
באותו הנושא: