7 תשובות
תתעלמי
ודרך אגב אם מישהו לא מקבל מאיות כל הזמן זה ממש לא אומר שהוא לא חכם
ודרך אגב אם מישהו לא מקבל מאיות כל הזמן זה ממש לא אומר שהוא לא חכם
זה גם מה שחשבו עליי כשהייתי קטנה ועכשיו אני בשלוש יחידות איכשהו
קיצר זה לא ממש משנה מה הם חושבים תלכי בקצב שלך הכל טוב
את לא חייבת כלום לאף אחד חוץ מעצמך
קיצר זה לא ממש משנה מה הם חושבים תלכי בקצב שלך הכל טוב
את לא חייבת כלום לאף אחד חוץ מעצמך
למה את צריכה להוכיח להם משהו?
ואם הם אומרים שאת חכמה קחי את זה כמחמאה
ואם הם אומרים שאת חכמה קחי את זה כמחמאה
וציונים לא קובעים את החוכמה והאינטיליגנציה של בנאדם
תני להם לחשוב מה שהם רוצים בסופו של יום אלו בחיים שלך ותחיי אותם בדרך שטובה לך לא בדרך שטובה לאנשים אחרים אל תנסי לרצות אפחד
אוקיי אבל...... אני
זו אני
זו אני
נסי לשים את האצבע על לב הבעיה. זה לא נוח לך כי...
... זה מלחיץ אותך? נראה לך שאם נגיד תקבלי 80 במקום 100 כולם יתאכזבו ממך?
... את מרגישה שלא מעריכים את המאמץ שלך? חושבים שהכל בא לך בקלי קלות ולא רואים כמה זיעה את שופכת כדי להגיע לציון הזה?
... כי זה שם אותך במקום של "מזויפת"? אני כאילו מסתירה את מי שאני באמת, רוצה כבר להפטר מהמסכה הזאת?
... כי היית רוצה לקבל מחמאה אחרת, לא "חכמה", ואת לא מקבלת אותה?
... משהו אחר?
... זה מלחיץ אותך? נראה לך שאם נגיד תקבלי 80 במקום 100 כולם יתאכזבו ממך?
... את מרגישה שלא מעריכים את המאמץ שלך? חושבים שהכל בא לך בקלי קלות ולא רואים כמה זיעה את שופכת כדי להגיע לציון הזה?
... כי זה שם אותך במקום של "מזויפת"? אני כאילו מסתירה את מי שאני באמת, רוצה כבר להפטר מהמסכה הזאת?
... כי היית רוצה לקבל מחמאה אחרת, לא "חכמה", ואת לא מקבלת אותה?
... משהו אחר?
באותו הנושא: