7 תשובות
אימה תמיד צודקת
אז כן זה נכון
אם את רושמת אימה ולא אמא
אז כנראה שהיא משקרת לך אבל זה מה שאמהות עושות
משקרות לילדים בשביל שירגישו טוב
אנונימית
אממ השאלה קצת פחות...
אם היא אומרת לך כנראה שאת חכמה
אל תמעיטי בערכך
ספאם גרוע לול
שואל השאלה:
^ אני ממש מצטערת, אני חא התכוונתי לפגוע באף אחד ואחת. אדע להבה לא לעשות זאת שוב. סליחה ותודה
אנונימי
אם היא אמרה אז כן:)