11 תשובות
איך זה קרה-
תנסי לקחת קרח
ומה נסגר עם אחותך
ומה נסגר עם אחותך
אל תנסה לדבר או משנו שלא יקרה לך משהו יותר מידי , תחכה ותשים קרח וזה יעבור ואם זנ לא אז תלך לרופא.
שואל השאלה:
^^^ זה עדיין כואב לי, אפילו החמיר.
^^^ זה עדיין כואב לי, אפילו החמיר.
א. תרביצי חזרה לאחותך
ב. תאמרי לה להאכיל אותה כי היא גרמה לך לזה ותצעקי כל שתי שניות כאילו היא מכאיבה לך רצח
ג. תצעקי עלייה לעוף כי נמאס לך ממנה
ד. תאכלי ותסבלי או תרעבי ותסבלי
את תסבלי בכל מקרה.
ב. תאמרי לה להאכיל אותה כי היא גרמה לך לזה ותצעקי כל שתי שניות כאילו היא מכאיבה לך רצח
ג. תצעקי עלייה לעוף כי נמאס לך ממנה
ד. תאכלי ותסבלי או תרעבי ותסבלי
את תסבלי בכל מקרה.
היי מה קורה עם הלחי? זה עבר?
שואל השאלה:
^שמתי קרח וספריי, עבר קצת אבל לא לגמרי
^שמתי קרח וספריי, עבר קצת אבל לא לגמרי
ומה עם אחותך? עוד חיה?
את יכולה עכשיו לאכול ולדבר?
שואל השאלה:
^ כן
^ כן
שואל השאלה:
אחותי בחיים לצערי
אחותי בחיים לצערי
באותו הנושא: