10 תשובות
תחזירי לה מכות .
מה זה לבעוט לך באף?
מאיזה אומץ היא בכלל חושבת על זה .
בת כמה היא?
למה הם צועקים עלייך?
אם זה היה בטעות זה קורה
אני מבינה שכואב לך שימי קרח כדי לנסות להרגיע
אנונימית
שואל השאלה:
היא בת 5
אנונימית
שואל השאלה:
הם צועקים עליי כי ניסיתי להרביץ לה בחזרה (היא ברחה ממני) והיא צרחה
אנונימית
אז הכל בסדר.. היא ילדה קטנה תאונות כאלה קורות.. אין פה משהו משפיל
ואין שום סיבה שתנסי להרביץ לילדה בת 5.
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא היה בטעות
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל היא עושה את זה בכוונה
אנונימית
גם אם זה לא היה בטעות היא ילדה קטנה ילדים קטנים הם מעצבנים
ואין שום סיבה מוצדקת ללכת להרביץ לילדה בת 5. גם אם זאת אחותך וגם אם היא הרביצה לך
אנונימית
אני מה זה שמחה שאני הקטנה כי אני יודעת שאנחנו מציקים רצח--
קצת מוגזם שהם צעקו עלייך אבל די מובן שהם עצרו אותך מלהרביץ לה. אבא שלי היה עוצר את אחותי הרבה מלהרביץ לי כשהייתי בת 8.