2 תשובות
הייתה לו מין התנהגות ממש מזלזלת ותת רמה כזו, אפשר היה לראות את זה בכל ראיון שלו או צילומים שלו ברחוב, קיצר זלזל וקילל ורב מלא עם אנשים, גם כלפי המעריצים שלו וכל אחד גם אם לא עשו לא כלום, את מוזמנת לחפש בגוגל, לא חסר שם, לאחרונה הוא השתנה והוא בסדר ולא כמו פעם אז אומרים שהוא משתנה (תומכת בדעה)
אנונימית
דבר ראשון חשוב לי להגיד שאני לא מצדיקה אותו אבל אני אסביר לך.
הוא התחיל כנער בן 16 וקיבל כל כך הרבה שנאה על כלום. מבחינת כולם הוא סתם עוד ילד, או הומו ודברים כאלה.
עשו ממנו בדיחה והוא ראה את כל זה, אז הוא החליט "להשתנות", הוא התחיל לעשן,לעשות סמים,לשתות, לקעקע את עצמו,ללכת כל הזמן למועדונים ולהתנהג בחוסר כבוד - כמו שטויות של בני נוער מושפעים.
הוא עשה את כל הדברים האלה כי היה נמאס לו שצוחקים עליו אז הוא רצה להפוך ל"מגניב" יותר בעיניי החברה של היום ככה שיפסיקו לצחוק עליו, אבל שום דבר לא השתנה הוא עדיין חוטף שנאה ופי שתיים.
בין לבין היה גם את המקרים שהוא דרס צלם פאפארצי. בפעם השנייה שזה קרה הוא עזר לאותו בן אדם והזעיק עזרה.
אני בטוחה ששמעת על סירטון שג'סטין כמעט תקף פאפארצי והוא בא להרביץ לו אבל האבטחה עצרה אותו- באותו הסרטון הצלמים מנסים לעצבן אותו וזורקים לו הערות ככה שיתעצבן ושוב הוא יצא הרע בסיפור.
לא מזמן גם היו שמועות עליו שהוא אנס וזה ממש לא נכון. 2 בנות התלוננו שאנס אותן וזה לא קרה (מצאו אותו חף מפשע ומה שהבנות סיפרו היה שקר), הן ניצלו את זה שהעבר שלו רע ככה שזה יהיה אמין.
מנסים להוציא אותו רע כל הזמן בתקשורת, והוא ההפך מזה. הוא סך הכל היה ילד קטן שרצה לשיר וקיבל שנאה על כלום. הוא מדהים והוא עבר שינוי גדול,פנימית וחיצונית. אני מעריכה אותו וגאה בו כל כך.
הוא התחיל כנער בן 16 וקיבל כל כך הרבה שנאה על כלום. מבחינת כולם הוא סתם עוד ילד, או הומו ודברים כאלה.
עשו ממנו בדיחה והוא ראה את כל זה, אז הוא החליט "להשתנות", הוא התחיל לעשן,לעשות סמים,לשתות, לקעקע את עצמו,ללכת כל הזמן למועדונים ולהתנהג בחוסר כבוד - כמו שטויות של בני נוער מושפעים.
הוא עשה את כל הדברים האלה כי היה נמאס לו שצוחקים עליו אז הוא רצה להפוך ל"מגניב" יותר בעיניי החברה של היום ככה שיפסיקו לצחוק עליו, אבל שום דבר לא השתנה הוא עדיין חוטף שנאה ופי שתיים.
בין לבין היה גם את המקרים שהוא דרס צלם פאפארצי. בפעם השנייה שזה קרה הוא עזר לאותו בן אדם והזעיק עזרה.
אני בטוחה ששמעת על סירטון שג'סטין כמעט תקף פאפארצי והוא בא להרביץ לו אבל האבטחה עצרה אותו- באותו הסרטון הצלמים מנסים לעצבן אותו וזורקים לו הערות ככה שיתעצבן ושוב הוא יצא הרע בסיפור.
לא מזמן גם היו שמועות עליו שהוא אנס וזה ממש לא נכון. 2 בנות התלוננו שאנס אותן וזה לא קרה (מצאו אותו חף מפשע ומה שהבנות סיפרו היה שקר), הן ניצלו את זה שהעבר שלו רע ככה שזה יהיה אמין.
מנסים להוציא אותו רע כל הזמן בתקשורת, והוא ההפך מזה. הוא סך הכל היה ילד קטן שרצה לשיר וקיבל שנאה על כלום. הוא מדהים והוא עבר שינוי גדול,פנימית וחיצונית. אני מעריכה אותו וגאה בו כל כך.
באותו הנושא: