4 תשובות
בסופו של דבר אופי ויופי לוקחים ביחד..
אם את חושבת שזה לא זה אז אין מה לעשות זה החיים
אם את חושבת שאפר להתגבר על זה אז אחלה
אם את חושבת שזה לא זה אז אין מה לעשות זה החיים
אם את חושבת שאפר להתגבר על זה אז אחלה
שואל השאלה:
כן אבל קצת יהיה לי קשה להיות עם בן אדם שאני לא אוהבת את האופי שלו כי האופי זה מעל הכל בשבילי
והיופי שלו לא כזה מעניין אותי אבל קשה לי איתו מבחינת האופי
כן אבל קצת יהיה לי קשה להיות עם בן אדם שאני לא אוהבת את האופי שלו כי האופי זה מעל הכל בשבילי
והיופי שלו לא כזה מעניין אותי אבל קשה לי איתו מבחינת האופי
אנונימית
אני מכירה זוג כזה
היום הם נשואים
היום הם נשואים
תתני לזה, זה כזה חמוד. אם יש לכם סיכוי למה לא?
באותו הנושא: