3 תשובות
זה היה נורא אלים מצידו
וטוב שלא רק אני ראיתי את זה
וטוב שלא רק אני ראיתי את זה
כן קצת הגזימו אבל הוא התנהג בצורה כל כך דוחה שלא אכפת לי
תאמת כן אנשים מגזימים אבל הוא הביא את זה על עצמו הבית עושה לו רע בהתחלה הוא היה אחלה
אנונימית
באותו הנושא: