9 תשובות
אין להם סיבה לא ידעו איך לקרוא לי ואז ראו כתבה בעיתון עם השם שלי
דודה שלי נתנה לי אותו חחח
אמרו שהייתי תינוקת ממש ממש יפה
אז הם קראו לי נויה
אז הם קראו לי נויה
כי אבא שלי אהב פורנו
זה מהתנך...
כי הברית שלי הייתה ביום ירושלים, והראל זה שם של ירושלים
על שם אגם רודברג
אגב אחיות שלי בחרו לי את השם לא ההורים שלי
אגב אחיות שלי בחרו לי את השם לא ההורים שלי
אחותי בחרה
זה התחיל באותה אות של השם שלהם והם ניסו להיות מגניבים
באותו הנושא: