9 תשובות
כנל
שואל השאלה:
כנל לגבי מה שהתגובה הראשונה אמרה או מה שאני אמרתי? ^^
אנונימית
מה שאת אמרת
בואי לפרטי רגע
כ ן
אנונימית
כנל
זה הגיוני, רוצים להשוות בין האחרים לבינך..
כל ההפרעה הייתי ועדיין משווה את עצמי לאחרים ת מ י ד. גם אם זה סתם אנשים רנדומלים ברחוב או כל דבר אחר כאילו ממש תמיד יש את העיניין של ההשוואה רק צריך לנסות כמה שיותר למתן את זה כי אחרת זה לגמרה משתלט על החיים
כל כך! באשפוז אני תמיד מסתכלת על בנות אחרות, מה הן אוכלות וכמה. אבל פעם הייתי יותר עסוקה בזה, והיום אני מבינה שכל אחד יש לו את הצרכים שלו ואת התפריט שלו והכל בסדר.