5 תשובות
גילוח תמיד עושה נקודות...
אנונימית
מומלץ מאוד לעשות שעווה או לייזר. אם מגלחים אז עם כיוון הצמיחה אחרי שמרככים את האזור
בתור בן, דעתי היא שתלכי לים. את בסך הכל הולכת כדי להנות, למה שתמנעי את זה מעצמך בגלל כמה נקודות פה ושם. נשמה הטיפ שלי זה שתלכי ולא תתני לזה תשומת לב ולהטריד אותך
שואל השאלה:
בנתיים אני לא יכולה לייזר
ושעווה עשתה לי כוויה
בנתיים אני לא יכולה לייזר
ושעווה עשתה לי כוויה
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: