6 תשובות
אם זה יכאב זה יהיה רק שניה ואחרי זה את תהני מזה, סתם חבל לא לעשות משהו שאת רוצה רק בגלל פחד
עובר ומתרגלים
זה לא כואב בכלל, אם את הולכת לפירסר שיודע מה הוא עושה זה כאב סביל לגמרי של פחות מחצי שניה וזהו
לכל בן אדם יש כאב שונה, יכול להיות שזה יכאב לך ויכול להיות שלא תרגיש את זה
זה כואב לקצת..אבל תתגברי אם ממש באלך
מסכימה^
כל בן אדם לוקח את זה אחרת...
חברה שלי עשתה ולא כאב לה בכלל > ולאחרת כאב פיצוצים.
הכל תלוי בגוף.
כל בן אדם לוקח את זה אחרת...
חברה שלי עשתה ולא כאב לה בכלל > ולאחרת כאב פיצוצים.
הכל תלוי בגוף.
באותו הנושא: