7 תשובות
שואל השאלה:
היום
היום
אנונימית
אל תעשי כל עוד את לא שלמה עם זה
תחכי עם זה קצת עד שתביני אם את באמת רוצה שבאמת תרצי תלכי לעשות כשאני עשיתי בהתחלה הייתי בהתלבטויות וחיכיתי עם זה קצת ואז זה ממש בער לי לעשות ועשיתי ואני לא מצטערת על זה
מקסימום אם תתחרטי תורידי
שואל השאלה:
אני לא מתחרטת, אני רוצה ב100 אחוז פשוט כולם אומרים לי לא לעשות וזה גורם לי להרגיש רע
אני לא מתחרטת, אני רוצה ב100 אחוז פשוט כולם אומרים לי לא לעשות וזה גורם לי להרגיש רע
אנונימית
שואל השאלה:
היי אני עשיתי בסוף היום.
לא כאב לי ואני די מרוצה את האמת
יצא די יפה והמחט עצמו לא כאב לי ככ
התחיל לכאוב לי האף טיפה אחרי זה
והרגשתי מוזר אבל עכשיו לא כואב לי ואני מחטאה את זה:)
היי אני עשיתי בסוף היום.
לא כאב לי ואני די מרוצה את האמת
יצא די יפה והמחט עצמו לא כאב לי ככ
התחיל לכאוב לי האף טיפה אחרי זה
והרגשתי מוזר אבל עכשיו לא כואב לי ואני מחטאה את זה:)
אנונימית
שואל השאלה:
גם הקראש שלי שאנחנו ידידים כזה בקטנה אמר לי שזה מגעיל אבל לא הקשבתי לו חחח וגם אמא שלי וחברות שלי כמעט אף אחד לא חושב שזה יפה לי כי יש לזה מראה גס כזה אבל אני אוהבת את זה, וזה מה שחשוב:)
גם הקראש שלי שאנחנו ידידים כזה בקטנה אמר לי שזה מגעיל אבל לא הקשבתי לו חחח וגם אמא שלי וחברות שלי כמעט אף אחד לא חושב שזה יפה לי כי יש לזה מראה גס כזה אבל אני אוהבת את זה, וזה מה שחשוב:)
אנונימית