התחברות
הרשמה
נפל לי הטלפון לבריכה אבל הוא כאילו עובד והכל נראה לכם משהו לא בסדר בפנים אולי?
29 באפריל 2021, 00:32
תיקונים
טלפון
מים
תשובה אחת
אם הוא עובד כרגיל זה אומר שהכל תקין
S
Samantha Larusso
באותו הנושא:
נשפך לי על הטלפון מים והכל עובד תקין..יש מצב שהוא ימות עוד או שהוא ניצל?
נפל לי הטלפון לבריכה שמתי אותו באורז כמה זמן צריך להשאיר את הטלפון באורז?
אם אני צמה אבל בטלפון זה נחשב כאילו הכל הלך לפח?
נשרף לי הטלפון במדורה אבל הוא עובד והכל טוב איתו .
הטלפון שלי לא עובד ואני בוכה פה ואני לחוצה ואסור שההורים שלי ידעו שהוא לא עובד.
אם אני עוברת עם אותו הסטיפס אבל כאילו מחליפה טלפון , בשיחות והכל ישמר לי ?
אני בשוק ידידים שלי הפילו אותי לבריכה כי לא רציתי להכנס וחראם על הטלפון
הטלפון שלי נפל למים עמוקים והוא עובד והכל אבל רשום לי "usb תבדוק שהפתח יבש לפני שאתה מכניס מטען" ייבשתי אותו מה לעשות?
עדיף להכניס את הטלפון 10s+ לבריכה להצטלם בתוך המים ?!
יש לי רמקול בלוטוס והוא לא עובד בטלפון שלי ובטלפון אחר הוא עובד
הטלפון שלי נרטב אבל הוא עובד רק הרמקול לא עובד מה לעשות??