10 תשובות
כל אחד והדרך שלו
אנונימית
חא לאכול ולצום זה לא איזה אתגר כדי לסמן וי
אסור לך באמת לעשות כמו להתקלח לאכול להיות במסך .
אנונימי
שואל השאלה:
^ואם אני אפסיק להיות עכשיו בטלפון עדיין הכל לא יילך לפח?
אנונימית
כבר שברת לדעתי כבר הלך
ביום כיפור כל הקטע זה לחשוב על מה עשית כל השנה לבקש סליחות...
וזה שאת בסטיפס לא משנה
אנונימי
אני חושב שהדעה הזאת מפגרת, שכל אחד צריך לצום איך שהוא חושב, ולכן אם את מסוגלת לצום ולהיות במסך, ועדיין להתחבר לעצמך לפי דעתי זה בסדר. וגם אם לא, אז זה לא כזה נורא, תעשי מה שאת חושבת, אף אחד לא יכול להכריח אותך.
כן, לדעתי. לא צמים בשביל לצום. יש סיבה.. צריך לענות את הנפש, שיהיה קשה, כל הקטע זה הקושי. ואם את בטלפון בשביל שיהיה לך פחות קשה לצום זו בעיה. אם כבר עדיף לאכול ולא להיות בטלפון ובמסך, בעיני.
שואל השאלה:
^^ למה כן?
אנונימית
תבחרי מה שאת רוצה לעשות לדעתי זה לא ...
כן
אנונימי