2 תשובות
כשאת שמה את הבצק על התבנית תעשי את העיגולים קטנים קטנים ותמעכי אותם טיפה כזה ותדאגי שהבצק לא יהיה נוזלי כזה כדי שכשזה יתרכך זה לא ימרח כזה וזהוו :))
תכיני אותם ממש כמו כדורי שוקולד
תדאגי פשוט שהם לא יהיו גדולים מידי ושכולם יהיו בגודל אחיד עד כמה שאפשר