2 תשובות
כשאת שמה את הבצק על התבנית תעשי את העיגולים קטנים קטנים ותמעכי אותם טיפה כזה ותדאגי שהבצק לא יהיה נוזלי כזה כדי שכשזה יתרכך זה לא ימרח כזה וזהוו :))
תכיני אותם ממש כמו כדורי שוקולד
תדאגי פשוט שהם לא יהיו גדולים מידי ושכולם יהיו בגודל אחיד עד כמה שאפשר
תדאגי פשוט שהם לא יהיו גדולים מידי ושכולם יהיו בגודל אחיד עד כמה שאפשר
באותו הנושא: