תשובה אחת
בחיסון הראשון הגוף שלך לומד להכיר את חלבון הספייק (חלבון של וירוס הקורונה, הגוף לא מכיר אותו לפני כן) בפעם הראשונה ולומד איך להתמודד איתו. הוא מופתע ולא מגיב כל כך חזק
בחיסון השני, הגוף שלך כבר למד איך להלחם עם הספייק, ולכן התגובה של הגוף היא הרבה יותר חזקה. נכון שזה מעצבן, עוד יומיים שלושה הכל יעבור ואתה תשכח שבכלל התחסנת. תנוח יהיה בסדרd:
בחיסון השני, הגוף שלך כבר למד איך להלחם עם הספייק, ולכן התגובה של הגוף היא הרבה יותר חזקה. נכון שזה מעצבן, עוד יומיים שלושה הכל יעבור ואתה תשכח שבכלל התחסנת. תנוח יהיה בסדרd:
באותו הנושא: