7 תשובות
זו בחירה שלך
אנונימית
אני לא צמחונית אבל בעיניי אני חושבת שזה בסדר כי את לא אוכלת את העוף עצמו
בתכלס את לא באמת אוכל בשר. למה לא. אבל יש כאלה שמבחינת אידאולוגיה גם את זה לא היו עושים. מה שמרגיש לך נכון.
אישית אני חושבת שלא כי זה מוסיף טעם העוף ונדבק לירקות השומן של העוף
^אבל היא לא אוכלת את העוף. זה רק מוסיף טעם. זה כמו שהיא לא תאכל אבקת מרק כי יש לזה טעם של עוף
כצמחונית הייתי אוכלת אבל יכול להיות שיפלו אליו חתיכות קטנות, בסופו של דבר בחירה שלך. עכשיו נגיד כשמכינים מרק עוף אז אני עושה מרק קטן יותר של ירקות (לפעמים אני מוסיפה עדשים)
את יכולה לעשות מה שמרגיש לך נכון אני בתור טבעונית לא עושה את זה אבל אני מכירה צמחונים שכן עושים את זה