4 תשובות
כי המערכת של הבצפר, מערכת החינוך דפוקה בראש ובתכלס חצי ממה שאנחנו לומדים בבצפר לא עומד לעזור לנו בשיט בעתיד.
מצטרף לשאלה
מותר לך לחשוב על לפרוש או לקרוס אבל תחזיקי מעמד
זה נגמר בסוף והחיים האמיתיים מתחילים... אף אחד לא מבטיח שהחיים קלים אבל הם מלאי חוויות ורגשות ששווים הכל
זה נגמר בסוף והחיים האמיתיים מתחילים... אף אחד לא מבטיח שהחיים קלים אבל הם מלאי חוויות ורגשות ששווים הכל
אני הייתי מציע שתדברי עם ההורים שלך או מישהו אחר שאת סומכת עליו. תבקשי עזרה. תקחי אפילו שיעורים אחרי לימודים. זה השקעה. זה קשה. אבל משתלם. מניסיון. גם שאני הייתי ילד נשרתי מבתי ספר
באותו הנושא: