10 תשובות
אני לא חושבת שיש לה ילדה בשביל האינסטגרפ
ברור שהיא חיה את החיים אבל האינסטגרם זה הקריירה שלה אז היא חייב להעלות
שואל השאלה:
מארק, רק שתדעי שאת המשתמשת האהובה עליי
התשובות שלך עושות לי תיום חחח
אנונימית
אינסטגרם.
חיה כן
רוצה שכולם ידעו? גם כן
באהבה, (טִ)יפָּה מְשׁ(ו)גַּעַת❤
בעיקרון אנו לא יכולים לדעת כיצד היא מתפעלת את החיים שלה, אבל מה שכן נראה שהיא מאוד אוהבת את האינסטגרם שלה.
סליחה אבל היא כל דבר מתעדת בסטורי אבל אני חולה עליה סורי
היא בטוח חיה את החיים אבל משתפת הכל באינסטגרם פשוט
אינסטגרם
^^^^^יאוו כפרה עלייך איזה כיף לשמוע❤❤
עשית לי את הבוקר
היא חיה את החיים. אני בטוח שהיא לא הייתה מתחתנת ומולידה ילדה או מגשימה את עצמה רק בשביל ..אינסטגרם
thv