3 תשובות
תלכי ואל תתבטלי מול הנטפליקס !!! d;
קומי.
לכי ללמוד.
תוציאי ציון מעולה.
תהיי גאה בעצמך אחרכך.
לכי ללמוד.
תוציאי ציון מעולה.
תהיי גאה בעצמך אחרכך.
תקחי את השנה הזאת בתור מתנה, כל ההקלות האלה שיש עכשיו, הרבה יותר עדיף לקבל ציון גבוה במצב כרגע, יכול להיות ששנה הבאה לא יהיו הקלות כמו שיש עכשיו.
באותו הנושא: