7 תשובות
כן הייתי ניראת חצי מתה מרב שהרזתי לא בגלל השעה זה יותר בגלל שקשה להספיק לאכול מספיק עד 6 כשאת רב היום בבית ספר
אנונימית
מה להרזות? כן.
עוזר לי אישית
מי שניסה וזה עזר לו, ללעוס מסטיק זה בסדר או שזה הורס את התהליך?
אנונימית
זה בסדר

אבל לא מלא
אחד או שניים
את רק רעבה כמו אנטילופה
אנונימית
לא, ניסתי את זה ואומרת לך את האמת זה סתם שטויות
אנונימית
כן זה נקרא אוטופגיה, אני בעצמי עושה את זה ולי ספציפית זה עוזר.. מתחילה לאכול ב10 ומסיימת ב18:00