4 תשובות
רפואה שלמה
לול מה
תגידי שעבר לך._.
היי אם את רוצה לדבר את ממש מוזמנת גם אני עם דיכאון וגם אני הייתי בבית חולים
נתחיל מכך,תרגישי טוב אבל אני לא יודעת בדיוק איך לעזור לך אבל אם את בדיכאון את תמיד מוזמנת לדבר איתי בפרטי ואולי אני יוכל לעזור לך