7 תשובות
סמסונג. אייפון זה גרוע.
אייפון הכי טוב
s21
ואין על גלקסי
אותו יצרן מצלמות מביא לשנהם את אותו מצלמה
אותה מצלמה
תכלס של אולטרה יותר אבל אני אוהב אייפון
באותו הנושא: