7 תשובות
סמסונג. אייפון זה גרוע.
אייפון הכי טוב
ואין על גלקסי
אותו יצרן מצלמות מביא לשנהם את אותו מצלמה
תכלס של אולטרה יותר אבל אני אוהב אייפון