4 תשובות
חד משמעית
ובהרבה
לא בהרבה
היה לי את שניהם אין ככ הבדל
כן.
ככל שהאייפון מתקדם ככה המצלמה שלו משתפרת..
כן
היה לי אייפון 8 ועברתי ל11 פרו מקס והיא יותר טובה